ساجد کوچولوساجد کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

امانتی خدا

تاب تاب عباسی

1392/6/20 23:17
نویسنده : raja
447 بازدید
اشتراک گذاری

جوجو فسقلی تاب تاب عباسی امانتی خدا

 

سلام جوجو فسقلی. تو هم دوست داری تاب بخوری؟؟؟

پس بدو بیا تاب بازی 

جوجو فسقلی تاب تاب عباسی امانتی خدا

تاب تاب عباسی

خدا منُ نندازی

می خوام پناهم باشی

تا آخر این بازی

خدای دلتنگی یام

خدای مهربونم

تو حرفامُ می شنوی 

بد کردم و می دونم

می دونم از تو دورم

صدای سوت و کورم

من گم شدم تو راهه

خوب و بد عبورم

منُ ببخش که گاهی 

شک کردم و شکستم

به این که نزدیکمی

چشامُ ساده بستم

منُ ببخش که گاهی

کم می یارم، می بازم

یادم میره تو هستی

من که پر از نیازم

تو دستامُ می گیری

هنوز دلم روشنه

هنوز نبض ترانه ام

به خاطرت میزنه

هنوز هوامُ داری

به داد من میرسی

قشنگ ترین آرامش

جز تو ندارم کسی

تاب تاب عباسی

خدا منُ نندازی

می خوام پناهم باشی

تا آخر این بازی 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانتی خدا می باشد