ساجد کوچولوساجد کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

امانتی خدا

خاله بمن و پسرش

1392/2/14 21:49
نویسنده : raja
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

آخر هفته ای رفتم پیش مامان بزرگ و دیداری تازه کردم. دو هفته ای می شد که نرفته بودم دیگه خیلی دلتنگ بودم. مخصوصا اینکه خاله بمن هم عبدالرب رو برده بود یزد واسه عمل قلبش. هفته قبل برگشتن دکتر بهشون گفته بود یه هفته دیگه بیان. این هفته ای که رفتم دوباره برگشته بودن دکتر، آخرشم ندیدمشون.

عبدالرب الان تقریبا یکسال و هشت ماهشه ولی به خاطر ناراحتی قلبی که داره خیلی ضعیف مونده و هنوزم پا نگرفته و خودش تنهایی نمیتونه راه برهافسوس

شکر خدا عملش به خیر گذشت مامان جان. خدا کنه زودتر خوب بشه و برگردن خونشون.

الله تمام مریضا و مجروحای امت محمد صلی الله علیه و سلم رو شفا بده.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانتی خدا می باشد