ساجد کوچولوساجد کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

امانتی خدا

یاد خدا

1392/4/5 19:10
نویسنده : raja
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

فَاذْكُرُونِي أَذْكُرْكُمْ وَاشْكُرُواْ لِي وَلاَ تَكْفُرُونِ ‏(البقرة / 152)

«مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم و شکر مرا به جای آورید و کفران مرا نکنید».

ذکر الله شکر یاد خدا

خدایا! من خوبم

خدایا! من شادم

خدایا! من کار می‌کنم

خدایا! من درس می‌خونم

چون می‌دونم که تو دوستم داری

چون می‌دونم که هیچ وقت تنهام نمی‌ذاری

چون می‌دونم که تو همه جا هستی

چون می‌دونم که همه‌ی کارای ما رو می‌بینی

خدایا! وقتی که می‌بینی ما به یادت هستیم خوش‌حالی

خدایا! وقتی که می‌بینی ما به یادت نیستیم

ناراحت می‌شی، به ما فرصت می‌دی که به یادت بیفتیم

خدایا! خیلی دوست دارم که تو همیشه خوش‌حال باشی

پس کاری کن که همیشه به یادت باشم

خدای خوبم! خیلی دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانتی خدا می باشد