ساجد کوچولوساجد کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

امانتی خدا

رزق و روزی

1392/4/8 23:28
نویسنده : raja
949 بازدید
اشتراک گذاری

إِنَّ رَبَّكَ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن يَشَاءُ وَيَقْدِرُ إِنَّهُ كَانَ بِعِبَادِهِ خَبِيراً بَصِيراً ‏(الإسراء / 30)

«بی‌گمان پروردگارت روزی و رزق هر کس را که بخواهد فراوان و گسترده می‌دارد و روزی هر کس را که بخواهد کم و تنگ می‌گرداند، زیرا که خدا از بندگان خود آگاه و بینا است».

نیایش کودکانه رزق روزی خدا

خدای خوب و مهربون

تو خوبی

تو بخشنده‌ای

چون این همه نعمتای خوب رو به ما بخشیده‌ای

و این همه غذاهای خوشمزه رو به ما داده‌ای

خدایا! تو نمی‌ذاری سهم هیچ کس کم بشه

خدایا! ما امروز یک غذای خوشمزه خوردیم

خیل خوشمزه بود، چون نعمت تو بود

و من با لذت آن رو خوردم، چون نعمتت رو دوست دارم

چون می‌دونستم تو آن رو برای من فرستاده‌ای

خدایا! همه چیز کم بشه و همه چیز رو به اندازه به ما داده‌ای

و اصلاً دلت نمی‌خواد که ما نگران چیزی باشیم

خدایا! همه چیز خیلی خوبه، خیلی عالیه

چون نمی‌ذاری چیزی کم بشه و همه چیز رو به اندازه به ما داده‌ای

و اصلاً دلت نمی‌خواد که ما نگران چیزی باشیم

خدایا! خیلی ازت ممنونیم

و به شکر نعمتای تو

خدایا! خیلی دوستت داریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ارلا
8 تیر 92 23:47
سلام
وبت خوبه
بهت تبریک میگم
دوست دارم به منم سر بزنی و نظرتو به من بگی


علیک سلام دوست عزیز
ممنونم از اظهار لطف و نظر شما. به روی چشم ولی آدرسی که گذاشتین درست نبود، ممنون میشم تصحیحش کنید.
با تشکر از شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانتی خدا می باشد