ساجد کوچولوساجد کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

امانتی خدا

هفته سی و یکم بارداری

1392/6/18 17:58
نویسنده : raja
363 بازدید
اشتراک گذاری

اين هفته اندازه كودك شما به حدود 40 سانتي متر رسيده است. وزن او كمي بيشتر از 1360 گرم است و به زودي شاهد يك افزايش وزن ناگهاني در كودكتان خواهيد بود. او همچنين مي تواند سرش را از يك طرف به طرف ديگر بچرخاند. يك لايه چربي هم در زير پوست او در حال جمع شدن است تا او براي زندگي در خارج رحم آماده شود، در نتيجه بازوها سرها و بدن او در حال بزرگتر شدن هستند.

بارداری جوجو فسقلی هفته سی و یک امانتی 31

در این هفته اندازه کودک شما به حدود 40 سانتی متر رسیده است. وزن او کمی بیشتر از 1360 گرم است و به زودی شاهد یک افزایش وزن ناگهانی در کودکتان خواهید بود. او همچنین می تواند سرش را از یک طرف به طرف دیگر بچرخاند. یک لایه چربی هم در زیر پوست او در حال جمع شدن است تا او برای زندگی در خارج رحم آماده شود، در نتیجه بازوها سرها و بدن او در حال بزرگتر شدن هستند.

در این هفته جنین سی و یک هفته است. جای جنین آنقدر در شکم مادر کم است که جنین دیگر نمی تواند مانند گذشته آزادانه در شکم حرکت کند.کسی نمی داند که جنین به چه چیز فکر می کند و از چه چیزی خواب می بیند. اما حالا جنین مرحله REM خواب (که مرحله ای است با حرکت سریع چشم ها) را تجربه می کند، مرحله ای که به طور معمول به عنوان پیش نیاز خواب دیدن در نظر گرفته می شود.

فرشتهفرشته

وَجَعَلْنَا نَوْمَكُمْ سُبَاتًا‏/ 9 نبأ

‏ و خوابتان را مايه‌ي آرامش و آسايشتان قرار دادیم ‏ ‏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهرنگار
21 شهریور 92 0:11
چه لحظات نابیو تجربه می کنی و چه لذتی داره تکون خوردن کودکت.وووی دوباره حوس کردم باردار بشم.
مادر بودن بهترین اتفاق زندگی یک زنه امیدوارم سالم فارغ بشی عزیزم.سوره ولعصرو خیلی بخون تاثیر زیادی توی صبر و بردباری کودک داره.
به ما هم سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.


از لطف شما خیلی خیلی ممنونم مامان مهربون. ان شاء الله نوگل زیبای شما هم سالم و سلامت باشه همیشه و لذت تکون خوردن یه جوجوی دیگه رو دوباره تجربه کنین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امانتی خدا می باشد